[OT] vyber elektrocentraly

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Říjen 6 14:03:13 CEST 2021

A jaké dává neregulovaná centrála největší výstupní napětí tj. jak se
houpe motor ? V těch impulsních zdrojí je po usměrnění kondík, bývá max
350V z sítě máte 230Vx1.44=331V stejnosměrných na kondík 350V. Rezerva
tam moc není, centrála by měla jet do 243V max počítám. Nevím, jak se to
houpe.

U elektrocentrály počítám 15l benzínu na 20hodin s 1kw provozem cca na
1kw 0,5-1L neboli 15-30Kč na 1kwh.

Jirka