Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Říjen 5 19:50:16 CEST 2021

Nic ve zlém :-). Ale potrefená husa... Toto se týká i mě. Obvykle
nemusím zapnout radiátor ani v nejtužších mrazech a teplota mi neklesne
pod cca 21 - 22°C. Což je teplota která mi naprosto vyhovuje. Ale při
systému rozpočítávání spotřebovaného tepla si myslím že spíš já dotuji
sousedy co topí na 26°C. Neztěžuji si, jen rozporuji Vaši poznámku :-).

     Martin.