Re: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Říjen 4 09:12:58 CEST 2021

elektrika sice aktualne dela cenove veletoce, ale jako cr ji mame dost.
snad i kdyby se v nbemecku/rakousku neco totalne podelalo, tak tady
svitit zustaneme ?  trubka na plyn proste muze prestat davat, zasobniky
v EU jsou prej poloprazdne a trubky vedou pres nemecko, ukrajinu a
turecko ? to neni zrovna zadna jistota.
tomik.

>   Co se týče té debaty jestli plyn nebo TČ... za mě jednoznačně plyn. To
> hlavně vzhledem k tomu co se teď děje s cenou elektřiny. Ale za rok to
> zas může být všechno jinak....
>
> pondělí 4. října 2021 AZe <aze na seznam.cz <mailto:aze na seznam.cz>> napsal(a):
>
>     "Navíc musíte v zimě přitápět el. energií."
>     Proč?
>     aze
>
>     -----Původní zpráva----- From: Jiří Nesvačil
>     Sent: Monday, October 04, 2021 8:27 AM

> [...]