Re: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Říjen 4 12:45:59 CEST 2021

No elektřiny sice máme dost, ale kdo zabrání tomu ji prodat někomu dráž
a na nás se vykašlat. Upřimně asi kdybych něco prodával
a měl možnost to prodat za dvojnásobek někomu cizímu a nebo za polovinu
"zaměstnancům"=občané ČR tak to prodám cizímu....
Takže pak je možnost to prodat draze i zaměstnancům a nebo jim neprodat
nic a prodat jinde.....

Takže ano pokud ji nikomu neprodáme máme dost, ale to asi nedopadne....

Zdeněk Aster