Re: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 4 09:04:16 CEST 2021

U TČ vzduch voda je při nízkých  teplotách nutné používat tzv bivalentní
režim...

https://www.nazeleno.cz/vytapeni/tepelne-cerpadlo-a-zima-jak-je-to-s-jeho-fungovanim-v-chladnem-obdobi.aspx

Prostě když venku mrzne až praští tak TČ nezvládá a je nutno přitápět
elektrikou...

Otázka je jak často to v našich podmínkách je nutné zvlášť poslední roky
když slušně mrzne jen pár dní do roka..

 Co se týče té debaty jestli plyn nebo TČ... za mě jednoznačně plyn. To
hlavně vzhledem k tomu co se teď děje s cenou elektřiny. Ale za rok to zas
může být všechno jinak....