mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Říjen 3 10:36:28 CEST 2021

Taky jsem dostal od 3E "výhodnou" nabídku na velkoobchoní ceny.
Chytrý elektroměr nemám. Mám nárok na to dělat si častý samoodečet,
posílat ho dodavateli a chtít výpočet ceny podle něj? Elektřinou
netopím, a bojím se že mi budou účtovat větší podíl mé spotřeby jko
zimní, kdy očekávám vyšší burzovní ceny.
Lubor