mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 13 16:22:09 CEST 2021

Ono sice tohle vlákno teď nabralo směr na informace o krachu Bohemia
Energy, ale přesto se pokusím i o post k dřívější technické stránce věci.
Já jsem po úraze dočasně velmi omezeně pohyblivý. Tak jsem se k
elektroměru fyzicky dostal až teď.
A překvapilo mě, jak je to připojení pro čtecí sondu udělané.
Ty LED a fototranzistor jsou utopené poměrně hluboko v tenkém tubusu.
Ten je nahoře zavřený krytem z plexi, takže případná sonda musí být
vzdálená od těch optických prvků v elektroměru tak 10-15mm daleko.
Máte to taky tak?
Pak to znamená, že komunikace musí být už z principu half-duplex,
protože na takovou vzdálenost už není nijak možné oddělit směry komunikace.

PL