mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Říjen 3 10:47:00 CEST 2021

podle aktualni situace, se neco provali ve velkem do par dni, tak bych
asi pockal ? ostatni na tom treba nebudou lepe. CEZ ma porad na
strankach migraci/prechod k nim on-line do 3 prac. dni.
CEZ by mel zdrazeni zverejnit po volbach, takze tomu dam tyden. i
zdrazeni o 130% na chvili preziju. nestudoval jsem moznost migrace po
podepsani prechodu na velkoobchdni rezim.  proti cezu jsem za posledni
roky nejaky desitky tisic usetril, tak chvilku muzu sledovat situaci.
kazda rada draha a doslova ..
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65