[OT] - navazani na velkoobchodni ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 2 08:07:06 CEST 2021

clanke ze vcera o "bohemia energy" .
//
Písařík zjevně nemluví do větru. Jeho slovenská firma Slovakia Energy
totiž včera oznámila překvapivé ukončení činnosti a vyzvala své klienty,
aby si urychleně našli jiného dodavatele.
//
u nas zatim ticho po pesine ..
pak je tu jeste kogenerace. pamatuju pred xx lety na vystave kde tedom
trebic nabizel malou kogeneracni jednotku s motorem z favorita. kWh
vychazela v te dobe cca 1,2 - 1,6kc. primotop sazba byla neco pres 1kc,
takze to nebylo uplne motivacni. teplo pouzite na topeni se spatne
dopocitavalo. vzhledem k tomu, ze treba LPG je stabilne xx roku mezi 10
- 15kc/l, take je to nejake reseni. moje sousedka s penzionem ted
doladila kotelnu na LTO a ma na sezonu natankovano. proste nejaka ucpana
trubka s plynem, nebo zdrazeni skokove o xx procent ji bude zajimat zase
az za rok. taky svoboda.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65