mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 1 15:11:21 CEST 2021

Pokud není vidina, že to zase klesne, tak se ta burza spíš nevyplatí. Moje doporučení je vybrat jinýho a hlavně stabilnějšího dodavatele.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Libor Sindelar
Sent: Friday, October 1, 2021 2:44 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Tak mě dostihl stejný e-mail od 3E, sice jsem měl fixnutou cenu na 3 roky, ale ve smlouvě je samozřejmě, že dodavatel může ceny jednostranně změnit pokud dojde k výrazné změně nákupní ceny komodity. Tedy jediný efekt fixace na delší byla dražší elektrika než s fixací na kratší dobu - prostě zákazník má vždycky smůlu. Účtování za vekoobchodní ceny chápu tak, že zprůměrují nákupní ceny a odběr za určité období. A teď babo raď jestli se to vyplatí

Libor