mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 1 19:24:52 CEST 2021

Myslím, že si moc nevyberete.
Prostě cena energií na burzách šla nahoru. A vypadá to, že to není žádný
krátkodobý výkyv, který by velká firma případně vzala na sebe.
Takže když budou všichni nakupovat draze, těžko to bude nějaká firma
dlouhodobě dotovat a prodávat levně.

Naší šancí by mohli být snad Francouzi, ti umí stávkovat. Ale bohužel
zrovna u nich by to vláda mohla trochu krotit, když jsou v elektrice
čistými vývozci.
Němci nás nevytrhnout (spíš zašlapou), protože  ti budou zachraňovat
planetu až do roztrhání těla.
S Polákama jsme mohli mít šanci ve V4. Ale tuhle šanci jsme pohřbili
kvůli Turowu.
Takže nezbývá něž solit, a v hospodě nadávat u piva.

Dobře už bylo.

PL