mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pátek Říjen 1 14:43:53 CEST 2021

Tak mě dostihl stejný e-mail od 3E, sice jsem měl fixnutou cenu na 3 roky,
ale ve smlouvě je samozřejmě, že dodavatel může ceny jednostranně změnit
pokud dojde k výrazné změně nákupní ceny komodity. Tedy jediný efekt fixace
na delší byla dražší elektrika než s fixací na kratší dobu - prostě
zákazník má vždycky smůlu. Účtování za vekoobchodní ceny chápu tak, že
zprůměrují nákupní ceny a odběr za určité období. A teď babo raď jestli se
to vyplatí
Libor