mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 1 15:06:46 CEST 2021

Tu klauzuli o zdražení má ve smlouvě i eON. Takže s tím asi nejde nic moc
dělat, prostě změnili cenu, takže je možné smlouvu ukončit i mimo ty tři
roky vázanosti a jít jinam, kde to bude velice pravděpodobně levnější.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, October 1, 2021 2:20 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Zdravim

mne to prislo taky . Kdyz jsem k nim na jare presel tak jsem si rikal ze to
byl dobry tah si fixnout elektriku na tri roky kdyz to ted jde nahoru.

A ted mi prisel dopis ze mne prevedou bud na ty ceny na burze (kde ceny
vubec nejsou znamy dopredu - to mi pripda jako sebevrazda) nebo na fix
silove elektriny za 4.1Kc (z asi 1.5Kc) .

Ptal jsem se i na ERU zda tohle muzou udelat a dostalo se mi odpovedi ze
zalezi co je ve smlouve a v obchodnich podmikach. Ve smlouve toho moc neni a
v obchodnich podminkach je ze se muzou zmenit kdyz dojde k nejakym
komplikacim mimo jejich kontrolu.

Tak ted nevim co s tim - zda se proti tomu da nejak branit, nebo zda nekam
odejit - ale kam ..

Mate nekdo nejakou radu ?