mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Říjen 1 15:12:12 CEST 2021

je jasny ,ze kdo nevlastni elektrarnu, bude  to mit tezky.
ale to je u nas snad jen CEZ a jeste nekdo ?
ona taky ta taskarice s oddelenim elektriky + distribuce a vytvoreni
umeleho trhu site prekupniku, nemela s trhem nic spolecneho.
proste se zase dalo dohromadey par chytrych hlav a mame vysledek ..
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín