zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

Neděle Listopad 28 20:46:51 CET 2021

Na stěnách od země až po parapet 1 cm polystyrén lepený tuším že
montážní pěnou (lepící pěny určené na EPS tehdy ještě nebyly), takže
jsem musel každou desku zašprajcovat dřevěnou deskou, aby to pěna při
tuhnutí neodtlačila. Určitě to nebylo celoplošně. Na polystyrén jsem
nalepil takovou tu papírovou tapetu, která se následně přemaluje.

První pokus nalepení polystyrénu nějakým lepidlem na polystyrén z
drogerie dopadnul tak, že po nalepení tapety vodou ředitelným lepidlem
při schnutí (tapeta se smrští) polystyrén ze stěny upadnul.

Anděl