zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Listopad 28 20:13:54 CET 2021

Zdravim,

jak uz i jini rekli: nalepit zevnitr polystyren je opravdu o zdravi. prunik tepleho vzduchu ke zdivu to zabrani,
ale pruniku vlhkosti nikoliv, takze se vysrazi za nim a zacne plesnivet.

takovy tabletoidni odvlhcovac jsem dne zakoupil - uvidime jak pomuze.

rekuperacni vetrani: diru do zdi nedam: bohuzel je to panel.

pravidelne rychlovetrani provadim - coz o to, proto jsem psal, ze to je 'potencionalni' problem.
jsem prave chtel resit situaci za skrinemi a policemi (schvalne jsem je odsadil o cca 5 cm), kde proste to normalni vetrani a 'pruvan' moc efektivni neni.
chci tem plisnim predejit, co to jde. kdyby byla normalni doba, tak jsem tady tak cca 4-6 hod/den a je to v pohode.
ale v dobe home officu je to nekdy i 14 hodin - takze neco se nadycha. a mistnost cca 2.5x4 m.

proto jsem se ptal na ten vypocet spinani ventilatoru - aby mi tady nehucely cely den, jak nekde na vesmirne stanici

:)

PS: zatepleni se planuje pristi rok, takze jde (snad) o 'preziti' teto zimy
PS2: omlouvam se, zapomel jsem dat prefix OT

  Sam