zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 28 20:28:16 CET 2021

Jen poznámka: to větrání, které vymění v místnosti vzduch a sníží v něm
relativní vlhkost (tj. celkové množství vody v něm),
tak to bude fungovat i za těmi skříněmi. I když tam žádný velký průvan
nebude.
Viz ta ruská tabulka.

PL