zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Listopad 28 20:09:02 CET 2021

kolik toho polystrenu bylo a cim to bylo lepene ? pokud se nalepej jen
takove ty "kazety" a jeste ne celoplosne, bude vysledek asi jak rikate.
problem je, ze u starejch baraku je 100 + 1 vliv co clovek neodhadne.
pokazdy to bude loterie, dokud se to neudela poradne = draze.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín