Re: doba praní ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Listopad 28 19:50:33 CET 2021

On Sun, 28 Nov 2021, ajtservis wrote:

> presne tak. diky zelenosti jde o pokusy jak vyprat bez vody a elektriky.
> vsechno ma sve meze. tohle pisou i v dtest casaku co doma bereme.
> nakonec jsme koupili, zase, bosch, kde v recenzich hospodynky kvitovaly
> moznost si program upravit podle sveho. bez wifi, smart a 7 smyslu :-)

Co se mysli tim "upravit program podle sveho" ? Co jsem se dival na
specifikace tak se tam daji zapnout nejake eko funkce, ale ze by si
clovek mohl naopak zapnout aby se pro prani pouzilo vic vody, tak to
nikde nepisou.

Taky mne zaujalo tohle :

Spotreba vody na 100cyklu : prani   3270 litru
                           : suseni 11360 litru

Jestli jsem to spravne pochopil, tak na jednu stranu se na prani setri
voda po kapkach (takze pak pradlo neni dobre vymachane) ale suseni se
provadi kondenzaci pomoci studene vody (jako u mycky), ktera tim pak
behem suseni proteka volne. To mi hlava nabere.