Re: doba praní ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Listopad 28 18:23:20 CET 2021

my jsme ji kupovali, protoze nam chcipla superlevna susicka a
potrebovali jsme jako kompromis mista a funkce to sloucit. takze nakonec
bosch se susickou WDU28560EU 10kg/6kg, jsme jen 3ks, takze z rezervou.
sehnala se za 18900,- a kroutil jsem se jak zizala :-) ale zatim ok.
ten puvodni bosch je funkcni jen s jednou vymenou topnyho telesa za snad
15 let.
a to prijel servisak a komplet to bylo za 1600,-. jinak jen knofliky,
sponky, sroubky atd. v cerpadle.
jak to je dneska nevim.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.