RE: doba praní ?

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Listopad 28 19:02:52 CET 2021

Za mě taky LG s DD motorem.
Za 10 let jsem měnil jednou těleso, jinak šlape super.
LG má i zbytek rodiny a zatím bez problémů.

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláda Andel
Sent: neděle 28. listopadu 2021 18:23
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: doba praní ?

LG direct drive mám asi 4 roky a spokojenost. Myslím že ložiska u bubnu nejvíc trpí boční sílou od řemenu, to tady nehrozí. Sranda je, jak si to váží prádlo, aby se napustilo správně vody. Pootočí bubnem a pak s ním škubne o centimetr. Tohle opakuje víckrát a pak až to napíše čas praní. Je tam taky pozice pro uživatelsky definovaný program, je na to apka do  mobilu. Jenže když jsem zjistil, že pro její používání se musím někde registrovat a že to jede snad přes cloud, tak jsem to vzdal. Implicitně je na té pozici asi 15 minutové máchání s odstředěním.

Anděl