Re: doba praní ?

Neděle Listopad 28 18:22:42 CET 2021

LG direct drive mám asi 4 roky a spokojenost. Myslím že ložiska u bubnu
nejvíc trpí boční sílou od řemenu, to tady nehrozí. Sranda je, jak si to
váží prádlo, aby se napustilo správně vody. Pootočí bubnem a pak s ním
škubne o centimetr. Tohle opakuje víckrát a pak až to napíše čas praní.
Je tam taky pozice pro uživatelsky definovaný program, je na to apka do
mobilu. Jenže když jsem zjistil, že pro její používání se musím někde
registrovat a že to jede snad přes cloud, tak jsem to vzdal. Implicitně
je na té pozici asi 15 minutové máchání s odstředěním.

Anděl