Re: doba praní ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 28 17:59:44 CET 2021

tak to se taky těším na rady, taky mi čeká nová pračka... stávající je už
slepovaná a několikrát opravovaná..
https://ok1mhk.blogspot.com/2017/01/oprava-pracky-whirpool-awod-45140.html?m=1

teď začalo řvát ložisko a moje první žena chce nekompromisně novou...

vybral jsem LG FB94AIDDUWT   s "direct drive" a někakým parním desinfekčním
programem.. ale rád si nechám poradit

vůbec netuším, v tomhle oboru jsem úplně mimo