Re: doba praní ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 28 19:18:28 CET 2021

Jsem fanda značky Beko. I když to jsou Turci.
Kdysi jsem tenhle tip dostal od servisáků ve znění: "Kup si Beko, ale
model, na který nabízejí 5-letou záruku. Je to za pusu a jsou věčné.".
Tak jsem na ně dal a nelituju. Cenovka na třetině nějakých "značkových",
a jsou to fakt držáci.

Pod dojmem z tohoto vlákna jsem se podíval na aktuální modely. A z té
délky programů v návodech jsem zmatený.
V jedné tabulce je trvání programu 62minut, v druhé tabulce na stejné
stránce u téhož programu pak třeba 2.5 hodiny.

Domácí technika (pračky, myčky) mě celkem baví (a taky je reálně doma
používám a obsluhuju), tak mě to zaskočilo.
A znamená to udělat nějaký hloubkový průzkum změn.

PL