Eclipse + AVR CDT + AVR GCC

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Sobota Listopad 27 15:35:46 CET 2021

Zdravim osadenstvo,

uz nejaky cas pouzivam tuto kombinaciu pre vyvoj SW pre kontrolery AVR,
principialne som s touto kombinaciou maximalne spokojny, az na jeden
drobny problem, ktory sa mi zatial nepodarilo uspokojivo vyriesit. V
zdrojovom kode v folding stlpci sa pri niektorych riadkoch s nazvami
registrov objavi cerveny symbol co vyzera ako vrtulnik, kontextova
napoveda zahlasi "Symbol XXX Could not be resolved", pri preklade to
sice nerobi ziadne problemy, ten zbehne bez problemov, dole v konzolovom
okne v zalozke "Problems" tieto hlasky vsak su, pri vacsich projektoch
je ich niekolko stoviek. Googlil som, evidentne Eclipse z nejakeho
dovodu nevidi hlavickovy subor s definiciami registrov procesora, ked mu
ho tam v ramci #include pridam (#include <avr/ioxxx.h>), tak hlasky
zmiznu, ale zas pri preklade mu to prekaza a posle ma s tym niekam...

Nejaky rozumny napad co s tym?

Dali