Elektromotor do vody

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Sobota Listopad 27 14:35:48 CET 2021

Já osobně bych to tlakovou vodou zkusil, běžně se tak čistí kanalizace.
Vyrve to usazené tuky, kořeny... Jasně, používají se větší tlaky, ale
taky na potrubí mnohem větších průměrů. Jestli máte čerpadlo s výtlakem
120 m, zkusil bych na jeho výstup začadit T-odbočku a část čerpané vody
vhánět zpátky pod něj. Nebude to prakticky nic stát.

Případně zauvažovat nad hydraulickým pohonem?

JMN