Elektromotor do vody

AZe aze na seznam.cz
Sobota Listopad 27 16:42:25 CET 2021

Ta wapka je dobrý nápad, mám tady Nilfisk, tuším 120 barů, s normární
hadicí, i hadici s tím kanálovým nástavcem. Hadice má vnější průměr jen
10mm, ta by se vedle ponorky 75mm ještě vešla a zcela jistě by to fungovalo.
Hned se mrknu, zda k tomu nejsou k dostání jen "prodlužky", ale ani tak by
nebyl problém tu hadici něčím prodloužit, a to už může být i větší průměr.
Asi je to jednodušší než původně zamýšlený motor.
aze

-----Původní zpráva-----
From: ajtservis
Sent: Saturday, November 27, 2021 2:34 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Elektromotor do vody

napadla me kombinace wapka s kanalovym nastavcem a pak k tomu odsavani.
ta wapka ten jil na 100% rozebere. kupval jsem ted novou levnou domu,
https://www.eva.cz/zbozi/79958/mycka-tlakova-riwall-repw-120-set/ ¨a k
ni se ten nastavec da levne koupit. prodluzovaci hadice maj koncovky
jako klasickej tlakovej vzduch a jsou taky za babku.
nebo tento kanalovej set pujcit v pujcovne profi.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín