Eclipse + AVR CDT + AVR GCC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Listopad 27 17:40:11 CET 2021

Toto ma na starosti indexer. Mam tu starsie Eclipse, ale snad to sedi:
menu -> Window -> Preferences
v strome -> C/C++ ->Indexer

Tu sa treba pohrat, u zeba mam mastavene.. Radsej pripojim screenshot.

Po zmene nastaveni je vhodne v strome projektov,
na danom projekte -> pravy klik -> Index -> Rebuild

miro