Zenit 2021 - volba MOSFETu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 27 12:18:07 CET 2021

https://dvaluch.web.cern.ch/zenit/2021_krajske/ZENIT_2021_38_Kraj-Zadanie_praktickej_casti.pdf

Sa mi zda, ze to bude dost na hrane. Ten tranzistor AO4425 ma podla DS
VGSth typ=-2.5V a max=-3.5V.

Ak niekto bude mat smolu na kus, tak pri vstupnom napajani 3.3V ani
nepipne.

Ten level-shift sa v texte pise ze zabezpecuje VGS~3.7V (teda za
predpokladu dostatocneho napajacieho napatia, min. ocividne 4V, povedzme
ze pri 5V to uz bude OK). Z DS tranzistora, grafu Transfer characteristics
(co byva merane na kuse co je typ.) je pri 25st. okometricky IDS=15V pri
VDS=5V, t.j. asi 300mOhm. Spolu s tym bocnikom je to 400mOhm. Nie som si
isty, ze by som toto chcel mat v serii so zdrojom. A este stale sa bavime
o typ., nie max. VGSTH.

wek