Re: OT: nákup z Číny omylem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 27 20:06:41 CET 2021

Tak tady přeji hodně štěstí.
Bude to dlouhá diskuze na téma "uvedení v omyl". Docela určitě se nelze
vymluvit z české legislativy tak, že se prohlásím za tržiště. Pokud si
něco koupíš v Sapě od pana Fuk Ju, tak je to taky podle české
legislativy, ačkoli pan Fuk Ju je vjtnamec a jen prodává zboží svého
bratrance. Apple taky všude na světě dává záruku na baterky 6 měsíců,
ale u nás 2 roky.
Je to spíš na právníky a na ČOIku.