Re: Stopa laseru Bolo: Brýle pro laser

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Listopad 27 11:59:47 CET 2021

Rovnomerne to nie je, naboku je to slabe, v strede silnejsie. Ta jedna
presvietena fotka je zle odfotena, druha na bielom podklade je lepsie
viditelna ako to zoslabuje do bokov.

Doplnil som fotky, su tam fotky bez optiky + samotna optika.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.