ZENIT v elektronike 2021/2022

Josef Zeman jozem na volny.cz
Sobota Listopad 27 00:09:51 CET 2021

Nedalo mi to a ještě teď jsem se do toho ponořil - po rockovém koncertu. Zradil mne resistor, který nebyl přijat jako správná odpověď. U elektronické pojistky by se dalo se správnými variantami polemizovat, ale odhadem, co by asi tak mohlo být považováno za správné, jsem ji dal bez ztráty. Pěkná rozcvička na dobrou noc. Díky

Zeman