ZENIT v elektronike 2021/2022

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 26 22:19:49 CET 2021

No hej, tie magneticke veliciny neviem.

Co je to "elektronicka poistka"? Predpokladal som ze polyswitch/polyfuse,
ale to by bola len jedna spravna odpoved a psychologia hovori, ze to
nemoze byt(*). Takze som usudil ze asi sa jedna o nejaky crowbar alebo
nieco take? a odpoved som naklikal spravne, bez toho aby som vedel, co to
je. IMO obvod crowbaroviteho typu nemusi nevyhnutne byt napajany.

No a teraz protiotazka: ktora z otazok ma spravnu odpoved nespravne?
Napoveda: pozri si to na wikipedii.

wek

----- Original Message ---------------

Subject: ZENIT v elektronike 2021/2022
   From: balu <balu at k-net.fr>
   Date: Fri, 26 Nov 2021 19:18:20 +0100
     To: HW-news <hw-list at list.hw.cz>

Zdravim osadenstvo,

vcera sa konalo krajske kolo sutaze ZENIT v elektronike. Kto si chce
zasutazit, test pre teoreticku cast je tu

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScPgcpvBSB10rwvA7dQmDrBQZXSMwupdf7LUBcnAX2JUnLDMA/viewform?usp=sf_link

Pochvalte sa do konferencie kolko bodov ste ziskali :-) Zadanie
praktickej casti, vratane vysledkov z celeho Slovenska na
http://cern.ch/zenit

Je tam pdf-ko s navrhmi uplne vsetkych sutaziacich, zaujimave pozeranie.

b.