Pokec o laserech

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Listopad 26 19:51:35 CET 2021

Psal jsem pěkně zaostřené a podobné tomu, co bývá vidět na řezaném
materiálu - tedy průměr ne větší než 1 mm. Mohlo jich být odhadem 10 -
20, ale moc jsem to nezkoumal, hned jsem to vypnul.

Ten materiál byl něco jako mirelon - měkký plast, žádné zrcadlo.

JMN