Pokec o laserech

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 26 18:51:31 CET 2021

Pan Němeček píše pěkně zaostřené tečky ... co to je? Centimetr v průměru?
Vždyť vůbec netuší nikdo jak to vypadá, vypadalo...
Ano , je třeba být obezřetný, laser ublížit může, ale opravdu se to
přehání. Zrcadlo asi těžko někdo bude řezat a ostatní materiály ten paprsek
tak rozblemstají, že v místě dopadu je možná opticky nebezpečně vypadající
stopa , ale úrovně zcela neškodné..