Pokec o laserech

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 26 21:29:28 CET 2021

5mW na jakou plochu?
5mW bez vztažení na plochu zřejmě překročím i tím, že si do oka bliknu
silnější baterkou.
Slunce dává nějaký 1kW/m2, takže 1mW na mm2.
Tak to bude při vztažení na plochu stažené zorničky asi tak těch
nějakých 5mW.
Když mi někdo blikne do roztaženého oka večer na VIP party do oka
bleskem, tak to bude možná víc.

PL