Re: Zbláznil jsem se? Impedance CYKY 3x2.5

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 20 09:13:07 CET 2021

Moc to řešíte....  ( impedance, výpočty, šířka pásma...)
Powerline to na tuto vzdálenost bez problémů zvládne

https://www.czc.cz/strong-powerline-500-duo-2ks/214455/produkt?gclid=CjwKCAiA1uKMBhAGEiwAxzvX98NrzWfrRMsmzReI9pVNlb9BOAlw7dyexMVlM1Ch1b_s4SBT17ZwXhoCTTkQAvD_BwE

ale musí se pořešit nějaký Gnome 485/LAN

Na tuhle vzdálenost tam bez problému pojede nějaký bezdrát na ISM 868MHz a
bude to i levné..