Re: Zbláznil jsem se? Impedance CYKY 3x2.5

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Sobota Listopad 20 06:55:13 CET 2021

Bych se podíval po něčem pro power line komunikaci, ideálně hotovém nebo jenom po obvodech a principu. Netřeba to vymýšlet nově, když už je to hotové.. Co jsme to zkoušeli, tak to i fungovalo, na jedné a hlavně stejné fázi, akorát to celkem dost rušilo, takže jako radioamatér jsem to nechal nahradit optikou, když se později kopalo.Tomáš OK2MTM
-------- Původní zpráva --------Od: Jakub Ladman <ladmanj na volny.cz> Datum: 20.11.21  1:44  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: Zbláznil jsem se? Impedance CYKY 3x2.5 Problém je že ta jedna strana je metr pod úrovní térénu, je to v jámě u vrtu studny a jedna z přenášených informací je průtok vody a v případě že je průtoku moc, někde praskla trubka a nadřazený systém to musí zastavit aby předešel vyplavení.Tedy pokud už přijmu to, že to nedělá jednoduchá analogová elektronika, potřebuju zastavit přívod k čerpadlu, když se zastaví komunikace.Ještě existuje možnost měřit průtok i na druhé straně, ale to se mi nelíbí, protože to nezabrání podemletí pozemku, když se díra objeví v zemi mezi studnou a domem.Doplňková informace měla být tlak v hydropneumatické nádobě, ale teď jsem si uvědomil že jsem idiot a že to vlastně vůbec nepotřebuju.Když budu i průtok i tlak měřit v domě, všechny informace co potřebuju z toho získám.Takže pro zatím beru zpět.JL_______________________________________________HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list