Re: Zbláznil jsem se? Impedance CYKY 3x2.5

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Sobota Listopad 20 01:43:52 CET 2021

Problém je že ta jedna strana je metr pod úrovní térénu, je to v jámě u
vrtu studny a jedna z přenášených informací je průtok vody a v případě
že je průtoku moc, někde praskla trubka a nadřazený systém to musí
zastavit aby předešel vyplavení.

Tedy pokud už přijmu to, že to nedělá jednoduchá analogová elektronika,
potřebuju zastavit přívod k čerpadlu, když se zastaví komunikace.

Ještě existuje možnost měřit průtok i na druhé straně, ale to se mi
nelíbí, protože to nezabrání podemletí pozemku, když se díra objeví v
zemi mezi studnou a domem.

Doplňková informace měla být tlak v hydropneumatické nádobě, ale teď
jsem si uvědomil že jsem idiot a že to vlastně vůbec nepotřebuju.

Když budu i průtok i tlak měřit v domě, všechny informace co potřebuju z
toho získám.

Takže pro zatím beru zpět.

JL