Re: Zbláznil jsem se? Impedance CYKY 3x2.5

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 20 01:08:42 CET 2021

Jsem zvědavý, co naměříte.
Kdybych si mohl tipnout, tak těch pár metrů kabelu dané zařízení ani
nepozná a bude fungovat hladce.

Jinak 30-40m je tak málo, že by zřejmě mohlo vyhovět i velmi levné
bezdrátové řešení, ne?
Pak to nebudou tisíce ale stokoruny. A ještě bezpečně galvanicky oddělené.
Napájeni je zajištěno, což jinak často bývá největší problém.

PL