RE: Re: OT: GME si snad dělá srandu

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Listopad 20 08:45:21 CET 2021

O tom panelu také uvažuji jako o náhradě za zářivky v kuchyni. Jak jste s ním spokojený?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ok2mtm
Sent: Friday, November 19, 2021 9:41 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Re: OT: GME si snad dělá srandu

A to jste určitě v GME ještě nezkusili objednat 2ks 120*30cm LED panelů. Boj
s eshopem to byl na několik dní, protože jsem k tomu chtěl i pár pytlíků
konektorů. Nakonec konektory samostatně, a potom už to šlo, i když to nebylo
jednoduché. Ono to totiž neumí zabalit dohromady, což bych pochopil, ale oni
neumí zabalit do jednoho balíku ani ty 2 LED panely. Tedy stáhnout fólií dvě
placaté krabice, aby z toho vznikla jedna zásilka o trochu méně placatá.
Raději tou fólií zabalí každý zvlášť do extra zásilky. Tohle ale člověk
zjistí, až si vylučovací metodou na alespoň dvou PC zkouší různé kombinace
zboží v objednávce, co kdyby se náhodou něco objednat skutečně dalo. Osobní
odběr jsem sice na začátku úplně nezavrhnul, ale představa, že s packou
120*30cm pojedu nejdřív metrem a potom 250 km vlakem mě doopravdy nelákala.
Velkoobchod před lety fungoval tak nějak normálně - poslala se poptávka,
přišla nabídka a podle potřeby se udělala objednávka. Když přišlo TME, tak
objednávky v GME skoro přestaly, kromě pár drobností typu VF obvody. Teda
než vyprodali. Web resp. eshop se do toho ale netahal.

Tomáš OK2MTM