RE: Re: OT: GME si snad dělá srandu

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Pátek Listopad 19 21:41:04 CET 2021

A to jste určitě v GME ještě nezkusili objednat 2ks 120*30cm LED panelů. Boj
s eshopem to byl na několik dní, protože jsem k tomu chtěl i pár pytlíků
konektorů. Nakonec konektory samostatně, a potom už to šlo, i když to nebylo
jednoduché. Ono to totiž neumí zabalit dohromady, což bych pochopil, ale oni
neumí zabalit do jednoho balíku ani ty 2 LED panely. Tedy stáhnout fólií dvě
placaté krabice, aby z toho vznikla jedna zásilka o trochu méně placatá.
Raději tou fólií zabalí každý zvlášť do extra zásilky. Tohle ale člověk
zjistí, až si vylučovací metodou na alespoň dvou PC zkouší různé kombinace
zboží v objednávce, co kdyby se náhodou něco objednat skutečně dalo. Osobní
odběr jsem sice na začátku úplně nezavrhnul, ale představa, že s packou
120*30cm pojedu nejdřív metrem a potom 250 km vlakem mě doopravdy nelákala.
Velkoobchod před lety fungoval tak nějak normálně - poslala se poptávka,
přišla nabídka a podle potřeby se udělala objednávka. Když přišlo TME, tak
objednávky v GME skoro přestaly, kromě pár drobností typu VF obvody. Teda
než vyprodali. Web resp. eshop se do toho ale netahal.

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, November 19, 2021 9:16 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Re: OT: GME si snad dělá srandu

On Fri, 19 Nov 2021, Vláďa Anděl wrote:

> Jak na firmu? Tohle jsem u nich nepochopil. Jsem tam už léta
> zaregistrovaný jako podnikající fyzická osoba, plátce DPH a nakupuju v
> eshopu, ale pak tam mají vstup do velkoobchodu a tam mě to nepustí.
> Pro koho je teda ten velkoobchod? To je až když něčeho chci vagón?
> Pokud

Ted jsem tam neco nakupoval na firmu kde pracuju. Udelal jsem registraci, tu
musel nekdo schvalit a pak se tam vybira v tom VO eshopu z toho co maji.
Potreboval jsem tam resit platbu abych napred mel nabidku pro nas
objednavkovy system a pak fakturu a mailem tam komunikuje obchodni zastupce,
nekdo zivy tam resi veci.

Co mne stve ze ten jejich system nejak nezvlada vicenasobne registrace,
takze presto ze mam vyplnenou adresu budovy, jmeno a telefon, tak na stiku
baliku je spravne budova, jmeno chybi a telefon je tam na nekoho jineho (asi
z jine registrace). Kupodivu PPLka tam nekde telefon na mne ma protoze SMSka
chodi mne, takze vim kdy to ma prijit a musim hlidat aby mi to nekdo v
baraku necmajz.