Re: OT: GME si snad dělá srandu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Listopad 19 21:15:36 CET 2021

On Fri, 19 Nov 2021, Vláďa Anděl wrote:

> Jak na firmu? Tohle jsem u nich nepochopil. Jsem tam už léta
> zaregistrovaný jako podnikající fyzická osoba, plátce DPH a nakupuju v
> eshopu, ale pak tam mají vstup do velkoobchodu a tam mě to nepustí. Pro
> koho je teda ten velkoobchod? To je až když něčeho chci vagón? Pokud

Ted jsem tam neco nakupoval na firmu kde pracuju. Udelal jsem registraci,
tu musel nekdo schvalit a pak se tam vybira v tom VO eshopu z toho co
maji. Potreboval jsem tam resit platbu abych napred mel nabidku pro nas
objednavkovy system a pak fakturu a mailem tam komunikuje obchodni
zastupce, nekdo zivy tam resi veci.

Co mne stve ze ten jejich system nejak nezvlada vicenasobne registrace,
takze presto ze mam vyplnenou adresu budovy, jmeno a telefon, tak na
stiku baliku je spravne budova, jmeno chybi a telefon je tam na nekoho
jineho (asi z jine registrace). Kupodivu PPLka tam nekde telefon na mne
ma protoze SMSka chodi mne, takze vim kdy to ma prijit a musim hlidat
aby mi to nekdo v baraku necmajz.