[trochu OT] 50 narozeniny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Listopad 17 18:41:07 CET 2021

Tak ja jsem zacinal diplomkou s I8080 v roce 1977. Myslim, ze jsem byl
jeden z prvnich v CSSR, kdo si na nej sahl, protoze muj zamestnavatel mel
devizy a mohl to koupit.Delali jsme si k tomu programator na Eprom, napsali
editor a odnekud jsme ziskali programy monitor a prekladac asembleru od
Intelu. Pak jsme presli na Z80, mel jsem i clon z NDR U880. Pak I8085,
I8051, pak 8049, to melo misto seriove linky nejaky bitovy komunikacni
protokol Bitbus. Po revoluci prace v SRN s nejakym procesorem Mitsubishi ,
melo to kod jako 6502. No a po navratu domu se ze mne stal "manager",
hlavne proto, ze jsem umel slusne anglicky a nebyl v KSC  ((::