RE: Měření výšky hladiny vody

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Středa Listopad 17 08:59:54 CET 2021

Padlo tady použití koaxu místo Al-PEX trubky - ono to asi fungovat bude, ale většina koaxů není určená na trvalé ponoření ve vodě, takže když už bych si chtěl hrát, tak si zajdu pro tu Al-PEX trubku někam do Hornbachu, protože jak už tu také padlo, nejhorší jsou lidi na to, aby něco dělali, natož tak předělávali.
K té Al-PEX trubce a její mechanické stabilitě - co ji nainstalovat jako zmíněné U a uvnitř ji následně vyplnit něčím pevným - nemusí to být zrovna epoxid, ale třeba sádra nebo beton podle mě udělají také dobrou službu. Navíc se to celé pěkně zatíží, takže to bude mít menší snahu vyplavávat.
Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, November 16, 2021 9:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Měření výšky hladiny vody

Letos to bylo s vodou slušné. Na rozdíl od těch několik suchých let předloni a dřív.
Já mám vodu ze 40m2 a mám 2 kubíkové IBC nádrže.
Protože letos bylo vody celkem dost, tak na zalívání jsem toho moc nespotřeboval.

Ale z těch nádrží mám i praní a splachování. A já (ale to už jenom já
sám) ještě
celoroční venkovní sprchování. Kromě pár týdnů, kdy je na vodě už tak tlustý led, že není moc reálné ho každý den rozmlátit a dostat se tak k vodě v kapalném stavu.
(v těch nejchladnějších dobách ale už používám vodu jen z kónické nádoby, IBC je prázdná)

Protože mám s těmi lidmi podobně špatné zkušenosti jako Vy, tak jsem to vyřešil "provizorně" (už několik let). K čerpadlu to mám natažené sprostě hadicí, a ke spotřebičům taky. Maličká domácí vodárnička z bazaru za 1000 Kč.

O studní jsem uvažoval taky. Ale nemám jak se dostat na svou zahradu s těžkou technikou.
A když jsem slyšel info od souseda, který předloni studnu vrtal, tak jsem to opustil.
Na vodu narazil až někde -100m, a to ještě je jí tak s bídou na zalívání zahrady.

Ta dešťovka má na rozdíl od studniční tu bezva vlastnost, že je měkká a nezasoluje záhony. A protože ani v pračce netvoří vodní kámen, tak mi možná někdy přijdou agenti od Calgonu rozmlátit okna, že kvůli mě jejich děcka chodí do školy bez svačiny.

PL