Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 16 21:00:38 CET 2021

Letos to bylo s vodou slušné. Na rozdíl od těch několik suchých let
předloni a dřív.
Já mám vodu ze 40m2 a mám 2 kubíkové IBC nádrže.
Protože letos bylo vody celkem dost, tak na zalívání jsem toho moc
nespotřeboval.

Ale z těch nádrží mám i praní a splachování. A já (ale to už jenom já
sám) ještě
celoroční venkovní sprchování. Kromě pár týdnů, kdy je na vodě už tak
tlustý led,
že není moc reálné ho každý den rozmlátit a dostat se tak k vodě v
kapalném stavu.
(v těch nejchladnějších dobách ale už používám vodu jen z kónické
nádoby, IBC je prázdná)

Protože mám s těmi lidmi podobně špatné zkušenosti jako Vy, tak jsem to
vyřešil
"provizorně" (už několik let). K čerpadlu to mám natažené sprostě
hadicí, a ke spotřebičům
taky. Maličká domácí vodárnička z bazaru za 1000 Kč.

O studní jsem uvažoval taky. Ale nemám jak se dostat na svou zahradu s
těžkou technikou.
A když jsem slyšel info od souseda, který předloni studnu vrtal, tak
jsem to opustil.
Na vodu narazil až někde -100m, a to ještě je jí tak s bídou na zalívání
zahrady.

Ta dešťovka má na rozdíl od studniční tu bezva vlastnost, že je měkká a
nezasoluje
záhony. A protože ani v pračce netvoří vodní kámen, tak mi možná někdy
přijdou
agenti od Calgonu rozmlátit okna, že kvůli mě jejich děcka chodí do
školy bez svačiny.

PL