Re: Měření výšky hladiny vody

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Listopad 16 20:29:43 CET 2021

Jeden veľký poznatok z krátkodobej praxe:
Ako sa u vás hovorí, 1000 litrov je zatracene málo. Aj v súvislosti so
skutočnosťou, že z dispozičných a estetických dôvodov zberám len
štvrtinu plochy strechy domu.

A pár odpovedí k poznámkam:
výšku som zámerne neriešil. Plánované bolo čerpadlo. Nádrž je úplne od
ruky. Na fotke vpravo sú čierne trubky vedúce zemou od IBC a plánovaného
čerpadla na miesto činu.
Realizáciu majú na starosti tí vaši ľudia. Tak to aj vyzerá. Voda stačí
tak na malú bylinkovú záhradku.

V pláne je malá vrtaná studňa. V závislosti od výdatnosti je možné
použiť IBC ako zásobnú nádrž k malej studni. Opäť to súvisí so
spomínanými pripravenými trubkami v zemi.
A zas je problém s tými vašimi chýbajúcimi ľudmi. Aj toto realizujú oni. :-)

IK

Dňa 16. 11. 2021 o 19:20 Petr Labaj napísal(a):