Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 16 19:20:22 CET 2021

Dva malé poznatky z dlouhodobé praxe.

Když se udělá jako přepad díra z boku nádrže těsně pod vrškem, tak to
při naplnění odvádí bordel, který se tam i při sebelepší filtraci přece
jen trochu dostane. Pyl a podobně.
Sice je to jedna díra do nádrže navíc, ale co už. V nejhorším se do ní
dá udělat záslepka, kdyby to k něčemu bylo (neumím si představit k čemu).

A není špatné si tu nádrž postavit na nějaké "nohy". Já mám pod ní
siporexové tvárnice. Už dlouho plánuju povařit nějakou konstrukci, ale
nejsou lidi.
Pak se dá pod ventil pohodlně postavit konev nebo kýbl.
Tahle s ventilem těsně nad zemí to bude možná trochu nepraktické.

PL