Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 17 15:19:17 CET 2021

Myslíte, že venkovní koax nevydrží?
Mám pocit, že ty venkovní mají plášť z PVC.
A to je slušně odolné jak proti vlhkosti, tak proti vodě.
No - uvidíme. Mám v to v plánu na víkend.
S tím kabelem se bude velmi snadno pracovat, takže  případná výměna je
otázka chvilky.

Pokud plnit trubku - tak co do ní rovnou nalít vodu a zašpuntovat?
Ta vnitřní voda by s tou venkovní neměla nic společného.
Nebo pokud tomu špuntu věřím, tak třeba i vyjetý motorový olej.
Je to zadarmo, teplotně i jinak dlouhodobě stabilní.

PL