Re: Měření výšky hladiny vody

Tomas Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Listopad 16 09:18:08 CET 2021

Vidím tam jen jednu fotku s celkovým uspořádáním. Nebyla by fotka toho čisticího kusu uvnitř? Nebo
alespoň náčrtek.
Chápu to správně že se plní spodem a tím že je odběr níž než je vršek nádrže se automaticky zabrání
přeplnění?

Tomáš